Kan dom, kan jag!
Vardagsliv

Brukar du komma i tid- Ja oftast, "fint folk kommer sent" är överskattat
Har du bra kondition- Tyvärr inte..dags att börja träna.
När blev du fotad senast- I helgen 
Hur känner du dig nu- Ovanligt glad och pigg för att vara på en måndag:)
Vanligaste färg på dina kläder- svart, vit och beige!
Blir du bra på kort- Offcourse, egoboost ;)
När och varför grät du senast- Om det inte räknas att gråta till film så var det någon vecka sen, varför vill jag inte gå in på. 
Hade du en bra kväll igår- Jag la mig redan vid 9, var väldigt trött så bra och bra vet jag inte.
Din favorit dryck på morgonen- apelsin/äpplejuice. Jag är ingen kaffemänniska!
Kan du laga mat- det kan jag inte påstå
Är du nyttig- nej.
Är du blyg- nej
Vilken tid gick du upp idag- 07.30
Vilket TV-spel spelade du senast- Assassin creed :S
Vilket TVspel är ditt favorit spel- Spelar inte tv spel i vanliga fall så inget.
Har du spytt offentligt- japp.. 
Jag sover- helst naken ;)
Vad sa du senast- shit vad jag fryser, det måste vara nått fel på mig!
Var du på festival i somras- nej
Vem ringer du när du är arg/ledsen- det mesta pratar jag med Daniel om
Vad skulle du behöva nu- en lägenhet, eller det vill jag mest ha.
Har du snygga skor- JA! 
Vad var det första du sa i morse- "du måste stänga av din alarmklocka snabbare, nu har du väckt mig med"   
Har du sovit i den egna säng inatt- ja
Har någon annan sovit i din säng i natt- ja 
Har du körkort- nej men jag är på god väg:)
Vad ser du fram emot mest denna vecka- Gillinge banan i morgon.


 Therese Lennström

Tack så mycket hjärtat! Absolut, när kan du? :) <3



URL: http://tessiel.webblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?