Jag är bra klantig jag:)
Vardagsliv

Det ser inte verkligt ut men jag var tvungen att byta plåster fem gånger inom loppet av tio minuter..aj! Så går det när man är envis haha:)
God morgon på er föresten! Vilket härligt morgon inlägg jag bjuder på men jag var bara tvungen haha:) Idag slutar jag klockan 15 och ska möta Isabell för att hämta ut alla varor som beställdes på ZBH partyt. Det var en väldigt snabb leverans och det gillas starkt! Sen ska jag försöka mig på att riva lite i hallen. Med min tur har jag väl ingen hand kvar i slutet av dagen haha;)


 Anonym

Fina naglar! Är det svårt att göra dom själv ? Vart har du köpt produkterna ?
Kram

Svar: Hej:) Det är lite pilligt men inte svårt! Om du har tålamod så blir det jätte bra ! Produkterna lånar jag av min svärmor. Kram
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?