Hej bloggen!
Vardagsliv

Den här dagen har verkligen flygit förbi:) Och jag längtar tills jag slutar klockan 16 för då ska jag hämta upp issa och åka till Ica för att hämta ut ett STOOORT paket!!! Shit var spännande. Iaf, vi har en hel del vi ska hinna med idag så vi åker direkt till mig och plockar upp allting. Jag ska även försöka hinna med lite städning och ett Ikea besök innan jag ska fixa Louises naglar inför i morgon:D I morgon är det nämligen hennes tur att ta studenten och det ska självklart firas ordentligt! Jag hoppas jag är fit for fight i morgon för på senaste har jag mått rätt så konstigt..

Mina naglar just nu! Dock var det ett tag sen jag fixade dom och det syns;)



 FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P



URL: http://flizanlizan.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?