Nya Blogg.se
Vardagsliv

Igår kväll upptäckte jag att mina mobil inlägg jag publicerat under dagen inte kommit upp. Och nu på morgonen loggar jag in och ser att Blogg.se förnyats och att det därför kan uppstå problem..synd bara att inläggen inte publiceras som dom ska! Kommer sms funktionen inte att fungera alls längre? Jag kommer inte in på appen heller:(
 
Här kommer en snabb repris från inläggen som aldrig kom upp. Igår opererades Daniel i Nacka och allt gick jätte bra och fort! Vi var ute i god tid och redan vid 06 åkte vi hemifrån ifall det skulle vara köer, vilket det inte var:) Vi hann därför ta en mysig promenad i solen och kolla på båtar innan det var dags och jädrar vad fint det är i Nacka! Tre timmar låg han på uppvaket innan vi fick åka hem och trycka i oss glass (ja, jag passar också på haha!)
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?