Löningshelg!
Vardagsliv

Hej!

Nu om morgnarna är solen uppe innan väckarklockan ringer och det är så härligt! Självklart måste jag ta vara på dom stunderna då solen väl är framme (kommer ju hem så sent efter jobbet varannan dag) och i morse tog vi en promenad till Isabell:) det är verkligen superskönt och det är hög tid för vårjackan nu!
Idag tänkte jag försöka beställa hem lite vårkläder och eventuellt lite smycken. Det var så längesen jag köpte något till mig själv så nu är det dags tycker jag:D dock har jag fått hjärnsläpp och kan inte komma på några bra klädessidor?:O



 gisela<3

Hej! Jag har bloppis i min blogg, skitbilligt! Plus att priser kan diskuteras! Kolla om du hittar något snyggt, kram! :)



URL: http://giselaaa.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?