Middag med jobbet
Vardagsliv

Yey idag är det fredag:D Tyvärr så jobbar jag hela helgen så någon vila för mig blir det icke! I morgon ska vi fira min kära Ida som fyller hela 20 år:) Jag kan inte riktigt förstå att jag redan har fyllt 20 och snart fyller 21(om ca 8månader). Det är party hos henne men jag ska försöka att inte dricka allt för mycket så att jag kan ta bilen på söndag..men vi får se hur det blir med det!
Nåväl, igår var vi ute och åt med jobbet. Det brukar alltid vara någon mässfest såhär under mässans tid men igår åt vi på en mysig Italiensk restaurang på kungsholmen. Vi hade väldigt trevligt och alla åt och drack (förutom jag som körde bil). Jag har inte varit med på så mycket som jobbet gjort tsm för att det har krockat med andra saker men när jag väl kan vara med så är det riktigt roligt faktiskt. Synd bara att man alltid jobbar dagen efter:(



Idag kommer Johnne och Micke hem till oss för att hjälpa Daniel med taket. Idag ska allt upp så att vi kan gå vidare med lägenheten:D Det lär bli bira och middag till det!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?