Min syster praktiserar på mitt jobb!
Vardagsliv

Hej bloggen:)

Idag är det måndag vilket betyder ny vecka och nya tag! Trots att jag inte gillar måndagar sådär jätte mycket (för det innebär att det är en heeel vecka tills nästa helg) men man får liksom en ny chans att göra just denna vecka bra:) Jag ska iaf försöka!
Igår jobbade jag till 14 och det var sjuuuukt mycket folk inne i butiken hela dagen..ibland är det lite små jobbigt när kunderna smiter in vid typ kvart över och vi stänger hel..men men.

Från och med idag och i 6 veckor framåt ska Jenny praoa på mitt jobb:D Väldigt roligt för mig att ha henne som en liten slav (A) hehe..nej jag skojar bara men det är roligt att ha någon att samarbeta med istället för att göra sakerna själv!


Visst är hon söt?:)


 caveman

sure she is very cute!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?