Påväg till jobbet..
Vardagsliv

God morgon!:)

Idag var det inge vidare att kliva upp alls..jag är hur trött som helst och min kropp är alldeles mör. Det tar på en att stå upp en hel dag i en stimmig miljö. Tur är väl det att det finns toaletter som man kan gå till för lite privacy hehe;)
Iaf så jobbar jag på mässan idag med! Det bästa med att jobba där är att tiden går så fort, det är så segt annars när man får dötid och bara står och kollar på klockan!
Igår kom jag hem rätt så sent, lagade middag och sen hämtade jag therese i Jakobsberg. Redan vid tio(?) låg jag i sängen..tyvärr somnade jag inte alls på bra humör:/ jag var faktiskt lite ledsen..men det känns bättre nu! Aja, idag är det big brother och jag kommer att sitta bänkad framför tvn!:D






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?