Tjejkväll!
Vardagsliv

Hej hej!:)

Usch så trött jag är idag..men jag mår som jag förtjänar antar jag! Igår var vi ett tjugotal tjejer på ett event på restylane och trevligt hade vi. Det bjöds på champagne, snittar och tilltugg och en liten föreläsning om just restylane. Titt som tätt gjordes tjejernas läppar, näsor, kinder och linjer och det blev riktigt snyggt;) Jag satt där nästan ivrig på att också få göra men jag hoppade det. För vissa var det allra första gången dom sprutade in något i kroppen men för många andra var det nästan som en vana. Vad mycket man gör för att se snygg ut egentligen inte sant?;) Frågar ni mig så gillar jag det!
Efter eventet åkte jag hem och slängde i mig en tallrik nudlar(lite små irriterad eftersom magen skrek efter mat) och sen kom Micke förbi och det blev "några" glas vin hehe. Så ja idag är jag trött!!


Jag var lite sen med bilderna men jag hann ta bild på min lilla skaldjurssnitt som jag sparade till sist:thumbup:

Cristina direkt efter några stick:)

Helt perfekta läppar på Therese!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?