18 maj
Vardagsliv

God morgon kompisar:)

Fredag idag wohoo! Det känns som måndag bara för att jag var ledig igår och jag har turen som är ledig i helgen också:thumbup: Så ikväll blir det grillning för hela slanten med Mika och Lisette och sen får vi se vart kvällen tar oss. Morgonen har börjat bra så jag hoppas att kvällen får avslutas likaså!
Igår tog vi vara på dagen i all ära, jag och Ida gick en mysig morgon promenad längst vattnet och pratade om allt och inget och på eftermiddagen åkte jag, Isabell, Ida, Daniel, Sebaztian och Chriztian till Ikea. Det tog oss någon(några hehe..:)) timme att gå igenom allt men det var det värt! Och till sist hamnade vi hemma hos oss och det blev grillat till middag, jag tröttnar verkligen aldrig:)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?