Jag försov mig..
Vardagsliv

Hallo!

Fan vilken stressig morgon..jag försov mig i 40 minuter, suck! Jag ställde klockan på 07.55 ist för 06.55 men som tur är vaknade jag av att jenny ringde och väckte mig och undrade vart jag var någonstans:O Det var bara att flyga upp ur sängen och springa ut, inte hann jag borste håret heller! Ett riktigt troll hehe..:) Nu är vi iaf på plats och det känns som en bra dag idag.
Efter jobbet ska jag och Daniel försöka oss på att hitta utemöbler till vår balkong. Det finns en djungel av olika möbler men vi har bestämt oss för rotting iaf:) Helst av allt vill jag ha en mysig hörnsoffa och en fåtölj till!


 Therese Lennstöm

Det har kommit in fina hörnsoffor till bauhaus! Annars har chilli fina har jag för mig :) <3



URL: http://lovebytherese.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?