Måndags ångest..
Vardagsliv

God morgon♥ Hur mår ni?
 Jag mår jätte konstigt idag och jag har ingen som helst aning om vad det är för fel på mig men allt är inte i sin ordning. Av någon anledning har jag värsta ångesten över typ allt..Mest beror det nog på jobbet, inte för att jag inte trivs eller jo jag trivs inte som fisken i vattnet om man säger så. Det här är inte något jag vill hålla på med hela livet liksom och jag har ändå jobbat här i snart sju år(?) jag behöver något nytt. Jag har ingen arbetsglädje just nu och speciellt inte när solen skiner som bara den ute och jag jobbar till halv 8. Och att jobba helg är det värsta av allt..Nej fy vilket gnälligt inlägg!
 Annars då? Helgen har varit hur bra som helst! I fredags var vi som sagt över hos Cissi och Strand och i lördags tog vi verkligen vara på dagen och solen framförallt innan vi tillsammans med ett gäng hade en super trevlig grillkväll som Lisette och Mika anordnat. Vi åt god mat och körde lite lekar och sen gick vi över till Jocke en stund:) Kvällen avslutades med en snabb visit på sportbaren och sen slocknade jag direkt. Igår var vi över hos Johnne och solade och jag tog tag i lite rabattrensning och sen åkte vi upp till lillsjötoppen och även igår blev det grillning. Jag får inte glömma att nämna att Mika och Lisette kom över och kollade på BB;) Skönt att skiva av sig lite..





 EMMAS!

Hej, vill du göra ett bloglovin byte?:D



URL: http://eemma.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?