Sometimes, I push you away because i need you to pull me closer
Vardagsliv

Vilken härlig dag det har varit idag! Tiden på jobbet gick fort och vi har fått mycket gjort här hemma. Och hela dagen har jag varit på bra humör:) Jag älskar såna dagar. Vi har precis avnjutit en välförtjänad middag, kyckling i currysås med ris och nu håller mannen min på ute på balkongen medan jag precis har dammsugit hela lägenheten. Vi ska förbi Daniels mamma en snabbis och sen ska jag ta ett långt bad!

Har ni föresten kollat på BB på senaste? Jag sitter och har liven på i bakgrunden medan jag städar och fyfan vad trist det har blivit. Dom har verkligen ingenting att göra längre och att dom ens har något sändningsmaterial på kvällarna är ganska otroligt..






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?