20 november 2012
Vardagsliv

Hej!
 
Ett av dom bästa sätten att vakna är såklart av morgonmys men också att vakna av sig själv innan klockan ringer. I morse överdrev jag kanske lite när jag slog upp ögonen 05.24!! Men det var riktigt skönt att ligga kvar i sängen i ca 40 minuter och kolla på nyheterna innan jag sakta men säkert klev upp för att göra mig iordning. Idag tog Daniel bilen till jobbet vilket innebär att jag fick åka komunalt. Jag klagar inte eftersom att jag i stort sätt har bilen varje dag:) Iaf så skippade jag att ta bussen upp till centrum och tog en morgon PW på 30 minuter istället.
 
Ikväll ska vi hem till Lisette och Mika på middag och det ryktas om pepparkakor med glögg efteråt :) Tyvärr är jag inget stort fan av glögg men pepparkakor älskar jag!  





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?