21 november 2012
Vardagsliv

Hej på er!
 
Igår hade jag eller vi kanske jag ska säga en supertrevlig kväll! Efter jobbet åkte jag hem till Lisette och Mika och planerade lite inför min födelsedag medan dom fixa och dona i lägenheten och gjorde iordning middagen. Mika bjöd på en hejdundrandes god middag, det var kyckling i cornflakes med ris och rosépepparsås & sallad. Både jag och Daniel tyckte att den var super så jag var tvungen att fråga om receptet. Efter det drack vi glögg och åt pepparkakor med ost:) Dock fick jag stå över alkoholen, jag tänkte passa på att vara extra snäll och erbjuda mig att köra hem så att D kunde dricka lite! Förra gången var det faktiskt jag som drack vin till maten.
 
Idag jobbar jag 10-19 och vi kanske äter middag borta idag igen, men det är inte riktigt bestäm än. En riktig lyxvecka om jag får säga det själv :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?