En helt underbar helg!
Vardagsliv

God morgon måndag:)

Jag är absolut redo för en ny vecka efter denna härliga helg.
Eftersom att jag vet att min mami brukar kika in här på bloggen har jag inte vågat uppdatera den. I lördags överraskade vi nämligen henne med överraskningsfest och trerätters middag. Hennes min/blick var obeskrivlig och när lyckotårarna kom värmde det i hjärtat. Hennes barndomsvänner, närstående och familj var där för att förgylla hennes dag:) Mamma fyller 40 år dagen innan julafton men i år smiter hon iväg till Thailand och självklart ville vi inte missa att fira henne.

Annars har vi hållit på här hemma, kollat på x-factor, Ted (som inte alls var så bra som jag hoppats på), hälsat på Daniels farmor och farfar, varit på skogspromenad och plockat julpynt & ätit middag hemma hos Daniels pappa :)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?