Pigg som en lärka
Vardagsliv

I fredags somnade jag till i soffan (varför gör jag alltid det föresten?) men vaknade snabbt till och blev genast på fix humör. Jag och Daniel började fixa & trixa med elementskydden och efteråt fick jag ett fnatt att börja städa i köket.
Nämde jag att klockan var runt 23!! Konstigt nog räckte inte det och jag blev sugen på att gå ut och springa eller åtminstonde ta en PW. Detta ville såklart inte D, vem vill gå ut och träna mitt i natten?! och jag vågade mig inte ut i mörkret själv. Dit jag ville komma med inlägget är att jag har fått tillbaka träningssuget! Jag kommer nog inte börja på gym på ett bra tag men att gå ut och springa står högt upp på listan http://cdn.publishme.se/cdn/5-1/1929721/images/2010/heart_124214515.png





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?