Thursday diary
Vardagsliv

Jisses vad trött jag var i morse. Det var nästan så att jag undrade om jag blivit hängig pga sprutan jag tog igår. Varje år kommer det nämligen en doktor hit till jobbet som erbjuder alla som vill att ta influensasprutan och jag hakade på trenden. Det kan väl inte skada? Sprutan i sig gör inte alls ont men efter någon timme började det värka i armen och jag blev alldeles öm.
Igår var vi hemma hos mami och åt en super god middag. Helstekt fläskfilé med potatis, sallad och sås :) Vi satt i någon timme vid matbordet och pratade om allt mellan himmel och jord och vi fick oss några rejäla skratt. Specielt när den ena efter den andra berättade om alla knasiga saker vi hört/sett/gjort under dom närmsta veckorna. Jag älskar verkligen min familj!
 
Idag är det torsdag vilket innebär en dag kvar till fredag och helg men vi har också klivit in i en ny månad, nämligen min månad :) Jag fyller år den 29onde november och jag klurar på om jag ska ha någon tillställning eller inte haha.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?