Torsdag 8 november
Vardagsliv

Morsning korsning:)
 
Jag har redan varit vaken i tre timmar och jag blev väckt på det sätt jag gillar allra mest. Massor av pussar & kramar :D! Helst av allt hade jag velat tillbringa dagen nedbäddad i sängen med mina två hjärtan och kolla på massa filmer. Det är så kallt ute nu att det tar emot att gå utanför dörren..och detta pga att jag inte tagit mig i kragen och köpt en ordentlig vinterjacka. Men det är så svårt! Beslutsångest är min bästa vän just nu haha.
 
Mamma ringde precis och frågade om jag skulle med och hälsa på min gammelmorfar som ligger på sjukhuset igen:( Jag berättade förut att han är 93år så det är extra läskigt när han åker in på sjukhus..min fina morfar-erik (som vi alltid kallar honom) du är stark.  





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?