Fredag 19 oktober
Vardagsliv

God morgon:)

Det känns för tidigt att skriva god morgon nu för egentligen ska upp om en timme, men jag kan inte somna om nu när Daniel gått till jobbet. Han är inte direkt den tystaste eller smidigaste på morgnarna och snoozar gärna i 30 minuter innan han går upp men det har sina fördelar det med! Det blir många pussar och kramar och vad är bättre än att vakna upp till det:)

Idag förstår ni ska jag åka buss och tåg igen. Det har blivit ett fredagsnöje för mig..eller inte haha! Jag läste i Metro i förra veckan att man inte länge till kommer kunna betala med sms biljett om man inte registrerat sig på SLs hemsida. Men jag kommer inte ihåg när det skulle börja gälla?! Jag hoppas jag kommer med bussen vid kvart i nio;)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?