God morgon!
Vardagsliv

Nu börjar det bli lite små trögt att gå upp om morgnarna! När klockan ringer är det fortfarande mörkt ute och jag förstår aldrig om det är någon som ringer mitt i natten eller om det är väckarklockan som är förjävlig..det är alltid väckarklockan. Nej nu lät jag väldigt bitter så jag börjar om :P Hej på er! Hur mår ni? Bortsett från tröttheten så mår jag prima ballerina! Jag lagade en jätte god tacogratäng igår som jag längtar efter att få äta nu på lunchen haha.
 
Pappa skulle egentligen ha kommit hem till oss idag för att förbereda elen i hallen så att vi kan lägga klart taket men han fick förhinder så i morgon kommer han och fixar det innan vi ska på middag hemma hos mami♥
 


 Anonym

Jättesöt blogg! Gilalr dina bilder :)



URL: http://kindoflinn.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?