Halv 8 hos mig
Vardagsliv

För ett tag sen var vi några som diskuterade om vi skulle börja med halv 8 hos mig. Ni vet det där programmet där man bjuder på tre rätters middag och sen nästa vecka är man hos någon annan och äter tre rätters:) Iaf, vi har inte börjat med det än och jag vet inte om vi kommer göra det heller men det är något jag skulle vilja! Då kan man få inspiration av andra och ha en super trevlig kväll tsm.
Ikväll skulle jag vilja ha ett liknande tema. Tre goda rätter och allt ordentligt utfört;) Christoffer och Johanna kanske ska komma och äta hos oss idag och då kanske jag ska passa på. Men vart tog fantasin vägen? Vad ska jag isf laga? Det är det här jag blir galen på..jag har sån dålig mat fantasi..! Alla tips är välkomna på goa middagar :)



 frida

åh fan vilken rolig idé med halv 8 hos mig :D



URL: http://fstrand.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?