25 oktober 2012
Vardagsliv

God morgon finisar ♥
 
Gårdagens uppdatering sög verkligen men jag hade absolut inget intressant att skriva om förutom hur mycket jag tycker om min nya blomma haha ;-). Det är inte så kul att läsa om "nu är jag påväg till jobbet..eller nu är jag påväg hem från jobbet..". Däremot fick jag en riktigt trevlig överraskning när jag kom hem igår kväll! Daniel stod vid spisen och rörde om i grytan för fullt haha skämtåsido han lagade en super god pasta rätt som han blivit tipsad om och den åt vi framför Johan Falk och tända ljus. Jag älskar att bara mysa med min kärlek och det bästa jag vet är överraskningar. Varje liten sak Daniel gör för mig får mig att bli så glad och det behöver inte alls vara menat som en överraskning egentligen. Det är för det mesta jag som lagar maten hemma och när han självmant har åkt till affären för att handla middag och sedan lagar till en grymt god rätt bara för att gör mig så lycklig!
 
Bild från Turkiet i somras♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?