Tisdag 25 september
Vardagsliv

God morgon!
 
Ingen har väl missat att lönen kommer idag?:) Alltid lika skönt när kontot laddas upp på nytt! I morse var jag riktigt trött och packade ner både pålägg, gurka och vitaminer men inga smörgåsar:O Så nu sitter jag här vrålhungrig i väntan på att min kära moster ska komma och vara räddaren i nöden.
 
Dagens planer är att åka och bränna pengar på elprylar..Vi ska sätta spottar i hallen och allt därtill behöver inhandlas. Så jag och pappa åker direkt efter jobbet till någon elaffär i solna. Tur att han är elektriker för annars hade jag kunnat komma hem med vad som helst haha!
 
Trevlig tisdag allihopa♥


 Sussiluskan

Åååh tack fina du. :) Min kommentargrej är helt knäpp ibland. fattar inte. :(
Men jaa, de tycker jag verkligen. hur jobbar du i veckan?



URL: http://excited.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?