Wallmans på Golden Hits
Vardagsliv

God morgon!
 
Gud så skönt det var att få sovmorgon i morse. Jag låg och drog mig fram till halv nio och sen tog jag en skön dusch och åt en stadig frukost, tummen upp för långa mornar. Daniel ringde mig med ett glatt besked om att han varit och kollat på en V50:) Förhoppningsvis blir den vår!
 
Idag ska vi på företaget bli bjudna på Wallmans! Det är show och tre rätters middag som gäller och jag har bara hört positiva saker om den tillställningen så det ska bli jätte kul:D Jag kommer dock inte att bli så långvarig..det är en jobbdag i morgon också!
Det här kommer förmodligen vara sista gången på väldigt länge som hela bryggan gänget är samlat då väldigt många valt att börja plugga osv.
Bilder tagna från google.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?