Danderyds hjärtavdelning
Vardagsliv

Självklart ska detta hända mig..dagen innan vi ska åka! Och oron ska vi inte tala om. Igår kväll när jag och Daniel höll på i lägenheten skulle jag prova så att tvättmaskin och torktumlare fungerade, vilket dom inte gjorde så jag började pilla med propparna i proppskåpet. Utan att tänka efter lyckas jag stoppa in ett finger (sjukt jäkla klantigt jag vet) och telefonen som jag höll i ena handen flög i golvet och jag satte mig ner pladaskt och började störtböla på grund av chocken. Jag hade fått en elstöt! Och för mig upplevdes den som stor eftersom att jag aldrig fått en sådan förut. Så nu ligger jag här på Danderyds hjärtavdelning för att efter rekommendationer kolla EKG och så att lilla bebisen mår bra. 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?