Ett besök hos tandläkaren..
Thailand 2013/2014

Igår kväll mötte vi upp Tobias, Chriztian & Jimmie som också är här på Koh Samui :) Vi åt en tre rätters middag på en svensk restaurang och hade jätte trevligt medan vi berättade om varderas resa. Dom hade precis kommit tillbaka från Koh Phangan och full moon party så dom var rätt slitna och alla bestämde sig för att gå på bio förutom Tobias som gick hem för att sova och jag och Daniel fick spendera kvällen åt att leta efter en tandläkare..tillslut så hittade vi en men självklart var den stängd!! Min tur i vanlig ordning. Under middagen lyckades nämligen ett litet förbannat strössel från min banana split hamna bakom min tandställningstråd (ni som haft tandställning vet vad jag menar :D) och när jag skulle pilla bort det med en tandpetare gick tråden av..måttligt irriterande med en ståltråd som sticker ut i munnen :/ iaf så gick vi till en annan tandläkare idag som låg närmare stranden där vi låg och på en timme var det fixat :)
Idag var första dagen på ett tag som det var sol här på öarna och det var så skönt att bara ligga och slappa på en solstol med boken i högsta hugg. Tråkigt bara att det är så oerhört mycket försäljare här på stranden men något vi inte kunde slita oss ifrån var världens sötaste apor som man kunde fotas tsm med. Jag vill egentligen inte stödja sånt men när dom lägger apan i famen och den kramar om en blir man så kär :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Många fler bilder kommer upp om en liten stund :D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?