Jewelry store
Thailand 2013/2014

Idag har varit en helt otrolig varm dag och vi valde att ligga vid poolen för att Daniel tyvärr blivit sjuk :( Så typiskt att det ska komma nu när man är utomlands och bara ska njuta..Han började känna sig hängig redan för några dagar sen och vi har varit på x antal olika apotek och köpt mediciner som inte verkar bita på hans baciller. Hoppas det går över tills i morgon!
 
På eftermiddagen så åkte iaf jag, sussie och hocken till Gems Gallery "The world´s biggest jewelry store" för att få lite historia bakom hur juveler och pärlor blir till och sen strosa omkring bland alla rubiner och diamanter. Varken jag och sussie kunde hålla oss så vi provade olika dyra ringar och snacka om att det är varje tjejs dröm! ;) Det fanns verkligen hur mycket som helst och båda två åkte därifrån med en varsin ring på fingret :) Synd bara att Daniel inte kunde vara med..Ikväll ska jag hämta ut en topp som jag sytt upp och hocken ska finslipa på hans skräddarsydda skjorta och eventuellt så köper jag en ny resväska då våran inte går att stänga längre haha! Men vi får se vad det blir av kvällen eftersom att D kommer att ligga själv på rummet :( tur att datorn är med iaf så att han kan kolla filmer!
 
Först åkte vi ett litet tåg genom en "gruva" där all historia visades och berättades om
Jag är jätte nöjd med min söta simpla ring 
 
 
I morgon är det julafton hörrni men idag är det inte heller någon vanlig dag, nej för det är min älskade mamis födelsedag HURRA HURRA HURRA! Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva ♥ Du är verkligen den finaste människan på denna jord och du gör mig så stark!
 
 
 
 
Knäpp redan som liten :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?