Klarvaken
Thailand 2013/2014

God morgon ;) 
Finns det några nattugglor som är vakna? Hemma är klockan just nu 03.10. Jag ligger helt klarvaken medan Daniel snarkar vid min sida, tänkte precis gå upp och ta ett morgondopp i poolen när jag hör hur regnet bara vräker ner :O Tur är väl det att när det väl regnar i Thailand brukar det bara hålla i sig i någon timme för att sen avta. Men jag kommer ihåg att sist jag var på koh tao vräkte det ner en massa också så att alla var tvugna att gå barfota och vägarna var helt leriga..inte det roligaste kanske! Men jag håller tummarna att det slutar snart :)
Idag tänkte vi åkta till ön "koh nang yuan" som ligger ca 15 minuter från koh tao med liten taxibåt. Det är en superfin paradisö som man åker till över dagen. Det finns hotel att bo på där men ön är alldeles för liten för att sova över på, tycker iaf jag! :) Googla så får ni se vilket vackert ställe!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?