Magknip & illamående
Thailand 2013/2014

Hej 
 
Usch vilken hemskt natt och morgon det har varit..hela natten har jag legat och vridit och vänt på mig för att jag haft ett sånt fruktansvärt magknip, ända upp i bröstet :( Jag vet inte alls vad det beror på, om det är något jag ätit kanske? Eller bara ett vanligt magknip..lillan rör på sig för fullt iaf så allt verkar bra där inne  
I morse klockan nio kom en taxi och hämtade upp oss vid hotellet för att köra ner oss till piren och båten som vi tog till Koh Samui. Tyvärr har det dåliga vädret hållt i sig så det var storm ute till havs! Det regnar inte (som tur är) men det är blåsigt och molnigt, och till råga på det blev jag sjösjuk och var tvungen att spy direkt när vi kom av båten!! :O Inge vidare start på dagen för mig..Nu ligger jag på hotellrummet i koh samui som hitills verkar rätt bra medan dom andra är ute och kollar vad ön har att erbjuda. Rummet har ett badkar som jag genast var tvungen att inviga i hopp om att magen skulle kännas bättre och det gör den faktiskt. Jag ska försöka vila lite också eftersom att det inte blev så mycket sömn inatt :/
 
Igår var en dag då jag och Sussie unnade oss massage & pedikyr och grabbarna åkte upp i bergen till olika utsiktisplatser. Tanken var att vi skulle åka till den vackra paradis ön men eftersom att vädret inte ville ge med sig hoppade vi över det. Det gjorde inte mig någonting då jag har varit där tidigare och massagen var mer än behövd. Daniel och Daniel lyckades ta en hel del bilder som jag ska lägga upp så fort dom kommer tillbaka till hotellet :) Nu ska jag kolla lite avsnitt av PH innan jag somnar:p
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?