7 februari 2013
Vardagsliv

Jag måste bara få börja detta inlägg med att berätta vilken underbar start på dagen jag haft ♥ Jag vaknade av att Daniel var mysig & höll om mig och när han skulle gå vid kvart i sju kunde jag inte somna om. Så jag låg och drog mig en liten stund framför vakna med NRJ (känns väldigt ovant att det inte heter vakna med the voice längre haha) innan jag tog mig själv i kragen och gick upp. När både Lägenheten var städad och middagen planerad fanns det inte så mycket kvar att göra hemma i två HELA timmar så jag rensade Daniels verktygsskåp i brist på annat haha. Jenny var över hos oss igår och vi gick igenom hela min garderob och alla lådor och skåp för att slänga sånt som var onödigt att spara på! Jag avskyr att samla på mig saker, min fobi typ haha :) Vi tog också en lång promenad i skogen med Alice, Rick och Måns men efter ungefär en timme var vi tvungna att avbryta vår vandring för Måns inte längre kunde gå. Det fastnade massa snö under magen på honom och när han gick blev dom till snöbollar så tillslut kunde han inte gå längre och vi fick bära hem honom.
Nu tappade jag nästan tråden haha :) Till min räddning i morse smsade sussie mig och vi kom överens om att ta en mysig promenad i snön och äta en lyxig frulle. Det gjorde vi och vi pratade om allt mellan himmel & jord. Det är såna här mornar jag uppskattar som mest, att få vakna upp bredvid den man älskar. Pussa honom hej då samtidigt som man berättar för varandra hur mycket man älskar denne, träffa en underbar vän på frukost & ta en härlig morgonpromenad ute i vårt fina vinterland och glädjas åt hur bra man har det. Detta borde göras oftare!
 

Jag & Sussie förra vintern :)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?