På måndag
Vardagsliv

Det är på måndag det gäller gott folk :) På måndag kl.08 börjar jag det nya jobbet och jag är så spänd på att få lära mig allt möjligt nytt och få nya ansvar, men framförallt kommer jag att få nya kollegor och ska försöka passa in i ett för mig främmande gäng. Jag älskar mina kollegor nu men eftersom att jag inte alls är blyg av mig när det gäller att träffa nytt folk ska det bli extra roligt att få dela med mig av mina nya erfarenheter och förhoppningsvis kunna byta tips med varandra. Åå allt känns så spännande!! :) Självklart kommer jag att berätta om min första arbetsdag.
 
Men jag kommer inte att sluta helt på Erlandson förens efter båtmässan som är i början av mars. Selecta "lånar" ut mig en vecka för att jag ska kunna hjälpa till på båtmässan :) 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?