09.26
Vardagsliv

När jag klev upp i morse hade jag ingen som helst tanke på att kolla ut genom fönstret för att se vad för vänder jag har att vänta mig och tror ni jag fick en chock när jag klev ut genom dörren :O Jag hade ren TUR som åkte 15 minuter tidigare idag! Men ändå kom jag lite försent hehe.. Såfort det kommer snö blir folk panikslagna och verkar ha glömt bort hur man kör bil. Självklart ska man anpassa sig efter väglaget men kom igen 30km/h på motorvägen? Bilen är utrustad med vinterdäck..Jaja, jag hänger inte läpp för det :)
 
Idag är det inte vilken dag som helst utan idag fyller min älskade lillasyster hela nio år. Tiden går så sjuk fort och jag kallar henne fortfarande för min lilla bebis, jag kanske borde sluta med det nu haha :) Så efter jobbet åker vi hem till mamma och firar Felicia med presenter och tacos!
 
Trevlig tisdag kära vänner!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?