Femtio nyanser av honom
Vardagsliv

Efter mycket om och men ska även lilla jag ge mig in i bokträsket. Jag kan inte låta bli när alla tjejer på jobbet pratar om boken och det skrivs om den överallt PLUS att mamma nu har gått och köpt den!! Så ikväll tänkte jag lägga mig i ett skumbad med ansiktsmask och läsa bokfanskapet ;) Jag är absolut inte den typen som läser böcker och jag tror bestämt att jag läst ut max 5 böcker i hela mitt liv?! Visst har jag påbörjat fler men jag har aldrig lyckats ta mig igenom dom. Händer det inget redan i början kan boken slänga sig i väggen haha.
 
Nog om bokprat haha! Anyways, idag efter jobbet ska jag träffa Izabella. Vi ska ta en fika hemma hos henne och snacka en massa skit haha! Är det bara jag som tycker att det ibland går alldeles för lång tid emellan kompisträffarna? Jag menar vi bor inte alls lång ifrån varandra men jag tror att det dels beror på att vi har helt olika umgängeskretsar. Men det ska bli jätte roligt att träffa henne!
 


 sussiluskan

Haha. Asså du kommer inte vilja sluta läsa! Så jävla bra!



URL: http://sussiluskan.myshowroom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?