Hej lördag
Vardagsliv

Oj vilken mysig kväll vi hade igår. Efter jobbet lagade vi en supergod egenpåhittad kycklingrätt med klyftpotatis och paprika i ugn :) Till det tog vi ett glas vitt och när klockan slog 20 förflyttade vi oss till soffan med en stoor popcornskål och kollade på gladiatorerna. Detta resulterade i att jag idag vaknar av mig själv helt utvilad vid halv 8, kan ligga kvar i sängen i ca 30 minuter innan jag måste gå ut med Måns. När jag kommer in hade Daniel fixat frulle till mig:thumbup: En helt perfekt kväll/morgon.
 
Nu är jag på jobbet sen några timmar tillbaka men om bara 120 minuter får jag också ta helg :D


 sussiluskan

Meeen åh vad mysigt. kan du inte be Din daniel lära ut min Daniel i hur man uppvaktar sin tjej. :P hehe.. Klart vi ska styra de! astaggad på badminton! Jobbar tidigt tisdag och onsdag. Ledig fredag. Om nån av dem dagarna skulle passa



URL: http://excited.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?