Onsdag 16 januari
Vardagsliv

Halva veckan har gått och jag är väldigt uppspelt på hur den kommer att sluta. Jag kan få ett jätte bra besked eller så får jag inte det och då är allt bara som vanligt, no biggie liksom ;) Iaf jag kommer inte att avslöja vad det är innan jag vet beskedet. Igår var vi och firade min lillasyster som fyllde nio år och hon är så söt. Ni vet när barn ska öppna presenter och blir alldeles till sig. Så var hon hela kvällen! Hon stod i fönstret och väntade på att alla skulle komma och sen kunde hon inte hålla sig ifrån att öppna presenterna :) Av oss fick hon en dag till valfri plats för att kolla på bio, äta mat och handla något hon vill ha (hon hade önskat sig det). Men den bästa presenten var nog hamstern hon fick av mami haha! Mamma hade lagat tacos och gjort en super god tårta så när vi skulle hem hamnade jag i värsta matkoman.
 
Idag jobbar jag till stängning men ska kolla om jag kan smita iväg lite tidigare så att Lisette kan färga mitt hår :D Jag ser ut som ett riktigt träsktroll nu hehe





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?