Ingen dag är den andra lik
Vardagsliv

Hej bloggen och hej kompisar:)

Min möjlighet till att blogga dom senaste veckorna har varit likamed noll! Men jag har väldigt mycket att dela med mig av nu ist. Mitt nya jobb som service konsulent för Selecta på Ericsson går otroligt bra. Jag har jätte kul på jobbet och dagarna flyger förbi :) (mindre roligt egentligen när jag tänker efter att dagarna går så fort haha). När jag sa upp mig på Erlandsons kom vi överens om att jag fick skippa att jobba klart min uppsägningstid om jag kom tillbaka en vecka och jobbade på båtmässan. Så det är där jag är just nu, på båtmässan i älvsjö och jobbar. Däremot kommer jag tyvärr att jobba tre veckor i sträck utan vila nu när jag också jobbar helg på mässan..

Annars då. Jag och Ida, en gammal vän till mig som jag träffar alldeles för sällan:( har bokat biljetter till Lill Wayne konserten den 15 mars. Hon är lika galen och spontan som mig och det var nog det som gjorde att vi klickade direkt. Underbara du. Men igår fick vi reda på att den är framflyttad till oktober :O wtf!!
Hemma i lägenheten är det fullt ståhej! Vår stora säng står numera i mitten av vardagsrummet/köket för att vi ska kunna renovera sovrummet. Vi kommer att slå upp en öppning och sätta dit en dörr mellan sovrummet och förrådet så att vi kan få en "walk in closet", sänka taket och sätta dit spottar, lägga nytt golv, måla väggarna & tapetsera en fondvägg. Vi hittade en sjukt snygg tapet på k-rauta som vi var tvungna att specialbeställa men i veckan kommer den förhoppningsvis:)
Ikväll ska jag och frida på ett event som therese och en annan tjej håller i på make-up store! Det kommer bli mingel och smink kurser :)

En promenad till centrum i vårsolen tog jag i morse och förbi vårdcentralen för att lämna lite blodprover innan jobbet. Just nu mina vänner sitter jag på tåget och hoppas på att ha fått ihop ett intressant litet inlägg om vad jag gjort den senaste veckan utan att tråka ut er helt :) Juste, igår var på akkurat på söder efter jobbet och åt middag och drack några glas. Jag åt riktiga musslor för första gången och gud så gott det var! Anteckningsklubben antecknar hahah!








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?