När det inte finns bestick
Vardagsliv

Jag måste bara få dela med mig av vad som hände mig häromdagen. På mässan har dom i år tagit bort en av utställarrestaurangerna och ersatt den med fullt av bord och stolar och fyra mikrovågsugnar. Jag tänkte vara så fiffig att jag tog med mig matlåda i söndags och inget mer med det. Jag, Daniel, Johanna & Christoffer grillade för första gången i år på vår balkong så matlådan var räddad, trodde jag. Men ack så fel jag hade! När jag sitter och väntar på att min mat värms i mikron blir jag påmind om hur trött jag var på morgonen! JAG HADE GLÖMT BESTICKEN!! Så där sitter jag med maten värmd och inga bestick..men jag är inte blyg så jag tog upp mina fläskfilé bitar med händerna och började doppa i bean haha. Ni kan ju tänka er hur det såg ut:) tur var väl det att jag inte satt själv hahah!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?