1:a april
Min första graviditet

Den här månaden har vi gått och väntat på och nu är den äntligen här ♡. Det känns overkligt att det redan är första april och att vi bara har 24 dagar kvar till bf. Vägen hit har varit oerhört lång och tiden har gått väldigt sakta samtidigt som det har gått så fasligt fort. Ni gravida förstår nog precis vad jag menar. I skrivande stund bökar bebis i magen och det är märkbart hur lite plats h*n har där inne. Förlossningen närmar sig och jag är fortfarande inte särskillt nervös. Visst är jag rädd för hur ont det kommer att göra men den smärtan varar inte för evigt och i slutändan får vi träffa vår lilla skrutt ♡

Jag har helt glömt bort att lägga upp magbilder från denna vecka (36+) och snart är den redan över. Får ta bilder så fort jag får tillfälle. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?