Årets första grillning
Vardagsliv

Hej vänner! 
Måndag igen och helgen är förbi, konstigt hur långt ifrån måndag är fredag men hur nära fredag är måndag. Vi har varit väldigt effektiva och haft några underbara dagar med altanbygge, årets första grillning och umgåtts med vänner. I lördags var Mika, Lisette, Jonas & Josephine över för att inviga grillen men det gick sådär. Middagen blev lite försenad då kolen slocknade så vid nio gick vi över till grannarna och lånade deras gasolgrill :). Jag har sagt till Daniel många gånger att jag vill ha en gasolgrill för att det tar sån tid med kolgrill men han ska promt ha kvar den och påstår att det är mer känsla att grilla med kolgrill..ja det märkte vi haha! Tur att vi tjejer alltid har så mycket att prata om och att timmarna flyger förbi. Jag och Daniel blev även väldigt bortskämda med massa presenter till bebis ♥. 
Igår storstädade jag lägenheten medan Daniel och Johnne fortsatte med altanen. Nu har dom kommit mer än halvvägs så snart kan vi köpa nya möbler och njuta av solen. På kvällen blev vi bjudna på tacomiddag hemma hos Nettis och vi gick igenom gamla fotografier från när Daniel var liten. Lilla plutten!
 
Idag har jag umgåtts med Michalea hela dagen. Eftersom att vädret svek oss var vi tvungna att tänka om. Vi hade tänkt ta en promenad, äta lunch och pyssla. Istället höll vi oss inomhus men lunch fick vi i oss och pyssla hann vi inte med. När man inte har setts på ett tag springer verkligen tiden iväg och vid halv två hade jag tid hos barnmorskan. Något jag definitivt hann med var att gosa med lilla Hilja som redan är två månader (vart tar tiden vägen). Hon somnade i min famn, log och skrattade. Jag hoppas vi har tur och får en lika nöjd bebis. 
 
Michaela hade gjort egen isglass och som ni ser blev dom otroligt fina! Och goda för den delen. Bara frukt och vatten ;)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?