Behandling med antibiotika
Theodors förlossning / Efter förlossningen

Idag har varit en tuff dag. Jag vaknade i morse av att jag hade fått ondare i svanskotan. Så ont att jag varken kunde sitta, ligga, gå eller stå. Jag vet att jag inte berättat än varför jag opererades efter förlossningen men jag lovar att göra det snarast. (Jag har hört att det spekulerats om att jag fick göra kejsarsnitt . Det stämmer inte, jag födde vaginalt och förlossningen kunde inte ha varit bättre). Vi ringde till förlossningen på KS för att rådfråga vart vi skulle vända oss så att jag kunde bli undersökt. Dom tyckte att vi skulle åka till danderyds gynakut direkt eftersom att KS gynakut bara har öppet på vardagar. Väl inne på Danderyd väntar vi i ca tre timmar på vår tur innan läkaren meddelar oss att hon har pratat med KS som kunde ordna jour på gynakuten och att vi måste åka dit. Tre timmar senare liksom.. Inte mycket att göra så vi åker hit, ja vi är fortfarande kvar och ska stanna över natten :( Eventuellt har jag fått en infektion i hematomet (inre blödning som kom efter förlossningen) som måste behandlas med antibiotika direkt ut i blodet. Läkarna tror att det är pga. det jag känner ett väldigt tryck över svanskotan. Bebis och Daniel är med mig och utan dom hade jag inte orkat. Jag glädjs åt den fina familj jag har och är otroligt tacksam för allt stöd. Daniel åkte precis hem för att hämta lite nödvändigheter och köpa med mat. Vad skulle jag göra utan dig ♡. Daniels mamma är helt underbar och sover över hos oss för att hålla Måns sällskap. Nu vill jag bli bättre så att jag kan få njuta av det nya underbara livet.


 Anna kubel

Stackare du verkar ha haft det tufft! Jag blev också opererad direkt efter förlossningen, nu kämpar jag på här hemma! Hoppas du blir bra snabt. Världens största kram till dig och din lilla bebis!

Svar: Varför fick du opereras :( Hoppas du repar dig snarast! detsamma fina du! Kram
Sandra



URL: http://annakubel.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?