En typisk vardag
Vardagsliv

Idag har jag inte gjort många knop. Jag låg och drog mig i sängen till tio, gick ut med Måns och sen mös jag ner mig i soffan med en lite lyxigare frukost. Varför har ingen talat om för mig hur gott det är med avokado på macka? Eller hur kan jag ha missat det under mina 22 år..Bra fråga! Första gången jag åt det var hemma hos Isabell och sen bjöd även Linn mig på det. I soffan kunde jag inte ligga länge innan solen gjorde sig påmind och jag fick lite smått ångest över att ligga inne. Jag tog med mig Måns ner till gröna dalen och körde ett träningspass (hundträning). Vid två tiden ringde Linn och jag följde med henne hem till Belinda. Jätte trevligt med en eftermiddags kaffe och bus med hennes William och mys med lilla Alina. 

Nu väntar jag på att D ska bada klart så att vi kan poppa popcorn och kolla på Breaking Bad. 

Keps och mjukisar har varit dagens bästa vän ツ





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?