Godmorgon måndag
Vardagsliv

Jag och Måns ligger och drar oss i sängen samtidigt som solens strålar lyser in mellan persiennerna. En fantastisk skön känsla att veta att det är sol ute redan innan vi klivit upp. Idag ska jag bara njuta av dagen som ledig och ta en långpromenad med Måns. Jag ska också unna mig en god & nyttig lunch. Den senaste månaden har jag dessvärre blivit väldigt dålig på att äta lunch då tiden alltid springer iväg om dagarna så jag ska passa på att äta något Daniel inte är så förtjust i, nämligen lax & broccoli. 

Ikväll ska jag på ett event som The Body Shop anordnat. Det ska bli riktigt roligt då jag älskar deras produkter och har en hel upplaga med hudkrämer som kommer därifrån. Hoppas ni får en bra start på veckan ♡.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?