Ögonfransförlängning
Vardagsliv

I februari skrev jag ett inlägg om att jag skulle påbörja en "behandling" för mina fransar med hjälp av ricinolja. Tanken var att jag skulle ta olja på mina ögonfransar varje kväll och sen förhoppningsvis se ett växande resultat. Jag har tidigare haft fransförlängning men tyckte ändå att mina fransar blev något förstörda efter att dom lossnat så ett naturligt alternativ kändes aktuellt. Dock är jag sämst på att komma ihåg dessa små skönhetsknep och varje kväll när jag gått och lagt mig kom jag på mig själv med att ha glömt bort ricinoljan. Totalt har jag nog smörjt in fransarna med olja ca 5 gånger. 
 
Anyways, efter att ha sett min syster och moster med sina långa och fina fransar (jag själv har knappt några) kunde jag inte hålla mig. Så idag klockan 12 ska jag förlänga mina fransar hos Camilla. Perfekt inför förlossningen och tiden som nybliven mamma. Jag tycker det är extra viktigt att få känna mig fin när jag behöver det som mest och med tanke på hur lite sömn som väntar känns det skönt att få vakna upp "sminkad". Lite egoboost förtjänar alla! Mitt hår har Lisette redan fixat och Veet bidrog till att mina ben och armar är nyvaxade ;). Nu är det bara fransar som fattas. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?