Photoshoot
Vardagsliv

Idag fotograferades jag för märket mamalicious och deras mammakläder. Det är Campadre.com som ska lansera dessa kläder som jag fotades i nästa vecka. Det beslutades väldigt hastigt att jag skulle ställa upp men vem älskar inte att vara spontan om inte jag. Klockan halv tio började vi och det gick väldigt snabbt och smidigt. Sju plagg skulle fotograferas framifrån - snett från sidan - från sidan & bakifrån. Jag har aldrig tidigare fotograferats för ett klädesmärke så detta blev en helt ny erfarenhet för mig som jag definitivt tyckte om. Ett stort plus var att fotografen var en otroligt glad och lättsam kille. Jag har medverkat i Miss Universe Sweden - varit sminkmodell - skomodell - hårmodell & nu klädesmodell och av dessa ligger klädesmodell högt upp på "kan göra igen" listan. 
 
Jenny tog några bilder medan jag plåtades (som ni ser är bilderna väldigt enkla).
 
 
 
 
 
 


 sussi

Ååååh fysatan vad kul. Snyygging :))



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?