Provat på livet som tvåbarnsmamma
Vardagsliv

Mitt liv kretsar väldigt mycket kring allt som har med barn att göra och att få spendera tid med mina nära & kära och deras småttingar är guld värt. Jag har så mycket frågor om bland annat förlossningen och dom kan endast besvaras av dom med erfarenhet av just detta. Idag kom Isabell hem till mig på frukost och vid elva tog vi en promenad upp till centrum och GC. Vi fick sällskap av hennes syster Sandra och det blev både en och två koppar kaffe. Med Isabell kan jag verkligen vara mig själv och jag uppskattar varje minut jag umgås med min fina vän. För att avlasta Daniel under graviditeten har hon varit mitt perfekta bollplank :).
 

Klockan halv två mötte jag upp Michaela för att åka till Jakobsberg. Idag var det hennes tur att göra en fransförlängning och medan hon blev ompysslad agerade jag tvåbarnsmamma. Till min fördel låg Hilja och sov i vagnen under dom timmarna Michaela var borta så jag kunde fokusera på Freja. Båda barnen är väldigt nöjda och Freja lättroad så två timmar i lekparken var piece of cake
 
Underbara Freja.
 
 
 
 
 
 
Michaelas fransar blev riktigt fina och Camilla ska vara stolt över hur duktig hon är. I morgon ska Linn dit och jag vet att hon kommer att bli minst lika nöjd ;).


 Michaela

Nämen vilken söt unge :P haha tack för hjälpen och vilken tur att dom var snälla mot dig :-D Freja gillar dig som fan iallafall, slutade ju aldrig pratya om dig hehe



URL: http://muppmickis.vimedbarn.se


 Michaela

Nämen vilken söt unge :P haha tack för hjälpen och vilken tur att dom var snälla mot dig :-D Freja gillar dig som fan iallafall, slutade ju aldrig pratya om dig hehe



URL: http://muppmickis.vimedbarn.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?