Silkeslen med veet
Vardagsliv

Moster Jenny kom förbi idag för att mysa med lilleman och vaxa ben/armhålor. Jag har varken behövt vaxa eller raka mina ben/armhålor sen jag var på veet eventet för ca en månad sen. Mina hårstrån har blivit så tunna och glesa att det bara tog någon minut på varje armhåla att få bort det lilla som växt ut. Att raka är egentligen så mycket jobbigare och jag upplever att jag får stubb så fort jag klivit ut ur duschen. Plus att det kliar! 
Cecilia kom också förbi en stund för att bebisgosa. Hon hade med sig jätte fina kläder till liten, vi blir alldeles för bortskämda! Nu har hans garderob äntligen börjat likna mer en killes än en tjejs. 







 jennifer hägg

Åh han är så fin!:) hoppas allt är bra med er:) ♥



URL:


 Jenny L

Gud va fin han är! Längtar tills jag får träffa er :D <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?