Soliga dagar
Vardagsliv

Vad lite sol kan påverka humöret. Redan klockan halv sju var jag uppe och solen likaså. Jag har verkligen tagit vara på dagen och njutit till fullo. I morse följde Jenny med mig till studion för att ta bilder till campadres webshop och när vi var klara mötte vi upp Jonathan i jakobsberg för att äta lunch på tastys. Bakad potatis med skagenröra ♡.

Efter alldeles för lång tid, närmare ett år träffades jag och Therese hemma hos henne vid tolv. Vi satt i solen på hennes balkong med en kopp te och varsin delicatoboll. När man inte har träffats på nästan ett år och inget har förändrats då vet man att vänskapen är sann. Vi båda har helt olika liv från sist vi sågs men allt föll så naturligt. 
Klockan tre kom jag hem för att vända i dörren och gå en promenad med Linn. Tyvärr försvann solen ganska snabbt och det blåste rejält. Jag försöker ta mig ut på minst en promenad varje dag och fortsätta hålla mig pigg & allert. När det väl är dags att föda vill jag vara i "form" och ha samlat på mig kraft och energi. 

I skrivande stund ligger jag i soffan och funderar på om jag ska orka ta mig till skafferiet och plocka fram lite gott haha. 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?