Veet Easy Wax
Vardagsliv

Nu tänkte jag berätta lite om dagen och varför den var så spontan. Ida, en jätte söt tjej frågade mig om jag ville följa med på ett event som Veet annordnat. Jag och Ida hade aldrig träffats innan men det var det som gjorde det hela lite extra roligt. Hon är också gravid och bara några dagar efter mig. Klockan 12 möttes jag, Izabella (som också följde med) och Ida upp utanför Åhléns för att röra oss mot Kungsträdgården och Fridays för att äta lunch och prata. Ingen av oss var särskillt blyga och både samtalen och tiden flög iväg. Vi har en sak gemensamt och det är att vi alla tre är gravida så det var väldigt lätt att föra en diskussion. Klockan 14 började eventet på Radisson Blu strand hotell i en lyxsvit (samma svit som bland annat Fergie brukar boka när hon är i Stockholm) där Veet visade upp sin nya produkt Easy Wax som var bland det smartaste vax jag sett. 
 
"Nya Veet Easy Wax, en elektrisk roll-on. Ett innovativt självuppvärmt vaxsystem med en roll-on-applikator som ger samma vaxresultat hemma som i salong. Veet vaxprodukter har samma ingredienser som produkterna som används på skönhetssalonger och tar bort håret med roten från första appliceringen. Det tar effektivt bort hår ända ned till två millimeter. Det är särskilt utformat med naturligt bivax och passar alla hudtyper, inklusive känsliga. Huden återfuktas och förblir silkeslen i upp till fyra veckor! Den självuppvärmande enheten värmer vaxet till rätt temperatur. Roll-on-applikatorn säkerställer rena och tunna vaxlager som ger jämn täckning överallt." Länk till Veets hemsida. 
 
Ceasar sallad blev det till lunch. 
Och en Oreoglass till efterrätt. 
 
Vi fick prova på att vaxa på valfritt ställe. Extra roligt att vaxet är rosa!
 
Fina Ida.
 


 Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Så kul att du ville följa med! :)



URL: http://flavoured.blogg.se/


 Elvira

Vad det ser mysigt ut=) roligt att träffa Idas beauty!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?