Graviditetsappen ersätts
Vardagsliv

På något konstigt vis har jag separationsångest från gravidappen. Varje dag i 40 hela veckor har jag gått in och kollat bebis utveckling i magen och hur många dagar det är kvar av graviditeten. Jag har laddat ner en babyapp och tänkte därför radera graviditetsappen, speciellt nu när hjärtat mitt har kommit till världen, men jag kan inte! Förstår inte riktigt vad det är med mig haha. Jag kan fortfarande inte förstå att han är här. I måndags kom han till oss och idag skulle jag ha gått in i vecka 41. Igår (25 april) var han beräknad och jag är så glad att han valde att titta ut fyra dagar tidigare. 


Nu är det dags att blicka framåt och följa hjärtats utveckling utanför magen och låta babyappen ge oss tips & råd. 


 Anonym

Haha exakt så var jag med :) tror jag tog bort dom apparna typ när min bebis var tre veckor :p å då tog de ändå emot :p



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?